Friday, December 24, 2010

fuhh!!! amin....syukur...

salam uolz...
akhirnye tercipta jugak my blog ea..main godek je nie..tema untuk belog aku ni tk tau le carca marba kot..

muda x my abah???die juga
orang yg paling aku syg..mana mak ea..die camera shy..nge nge (^__^)
xpokus bile dipanggil......(>_<)

ni la ank kesayangan babah n ibu nye.."iyis qaisara"..picca ni diambil kt jusco melaka..weekend window2 shoping dgn tok n nenek sara...tgk tu die leka tengok org...sabau ajela..biasala hobi ibu n anak sama tau..suke bejalan....die juga seorang :
  • tersangat peramah....bile jln2 bile nmpk umo sama baya die akan tego..."ibu...,kakak........abam>abang la wey"
  • petah bekata2...pokpek2.....
  • suke mengirai umah...ya ampun...
  • suke main peti ais..susun2 ape yg patut n akan mntk kt aku sudu untuk menggodek...
  • ramai orang kata anak aku nie kurus..kering..dalam ati tbakau gak kan..bukan dorg yg bg mkn..janji ank aku sehat wokey.....try angkat tengok lengoh ke  tak....luv u cayang..
  • suke sgt tgk ceter upin ipin....biasalakan budak2....
  • ape lg ea..???lu pkir la sendiri..kuang2...
  • klu aku tgk marah...die akan ckp"cian bu..................cian bu....erm..sgt touching...

    sekarang ni anak aku pndai wish....bile ak mintak tolong die amek kn brg...die sendiri akan cakap "macey...."masa tu aku rasa kan 1 perasaan yg x blh digambarkan oleh sorg ibu...ape yg aku tetiba emo plak ni...erm...tu jela utk saat nie..esok2 plak ak menceycey...nk mencari idea utk mencantek kn belog "newborn" uhuhuhuh.......

    ade ke orang nk bace blog aku nie...????suke2 je wt blog ni..suke2..

    tadaaaaaa....nk introduce my hubby n gambo ms kawin (mudey2 dulu)...scroll bawah nie>

    nie la jantong ati aku...encem tak???
    aku sorg je kata encem :D hokey..



    No comments:

    Post a Comment